Често задавани въпроси


FFGroup Exclusive е програма за лоялност, комбинираща най-добрите модни марки, която възнаграждава своите членове. Като член на програмата, Вие

  • Печелите точки с всяка покупка в магазините ARMANI EXCHANGE, COLLECTIVE, CONVERSE, KIX, FOLLI FOLLIE & NIKE.

  • Се възползвате от специални оферти, които ще Ви позволят да печелите още повече точки

  • Сте информирани относно новите колекции и най-новите тенденции

За да се присъедините към програмата единственото, което трябва да направите е да вземете своята карта FF Group Exclusive от един от участващите магазини и да я активирате (попълнете регистрационната форма) по един от следните начини:

  • С таблетите, поставени в магазините за тази цел.

  • Чрез уебсайта www.ffgroupexclusive.bg

Също така можете да получите електронна карта онлайн: www.ffgroupexclusive.bg

Като член на “FF GROUP EXCLUSIVE” Вие печелите:

  • 2 точки за всеки 1 лв от покупки в участващите магазини.

Още повече:

  • Получавате 50 точки при регистрация.

  • Получавате 50 точки като подарък за рождения си ден.

Не забравяйте да споменете, че сте член на FF Group Exclusive!

Всеки клиент е изключителен и затова може да притежавате само една карта и да се възползвате от нея.

Картата е лична и не може да се прехвърля.

Картата на FF GROUP Exclusive е лична. Затова точките се кредитират само на клиентът, на когото принадлежи картата в момента на покупката.

Получавате точки за всяка една покупка, която направите. Колкото повече купувате, толкова повече точки събирате!

Ако не разполагате с картата си за лоялност (или ако имате само електронна карта), можете да предоставите номера на мобилния телефон, с който сте се регистрирали.

Също така можете да изтеглите мобилното приложение FFGroup Exclusive, за да имате електронен дисплей на вашата карта.

След като сте достигнали желаното ниво на закупуване, можете да осребрите Вашите точки, както следва:

  • За 1000 точки получавате пакет с талон за отстъпки Bronze Bonus Pack, на стойност 50 лева: включва 5 талона по 10 лв. всеки.

(1 отворен талон и 4 талони за следните магазини: KIX-CONVERSE, COLLECTIVE & NIKE)

  • За 2500 точки получавате пакет с талон за отстъпки Silver Bonus Pack, на стойност 125 лева: включва 5 талона по 25лв. всеки.

(1 отворен талон и 4 талони за следните магазини: KIX-CONVERSE, COLLECTIVE & ARMANI EXCHANGE).

  • За 4000 точки получавате пакет с талон за отстъпки Gold Bonus Pack, на стойност 250 лева: включва 5 талона по 50 лв. всеки.

(1 отворен талон и 4 талони за следните магазини: KIX-CONVERSE, COLLECTIVE & ARMANI EXCHANGE).

Осребрените точки се приспадат от събраните точки.

Осребряването е възможно само за активирани карти.

Получавате пакета си с талон за отстъпки по електронна поща на имейл адреса, с който сте се регистрирали. Вашият пакет с талон за отстъпки е достъпен и в личния Ви профил (на www.ffgroupexclusive.bg и / или в мобилното приложение). Също така е достъпен на място в участващите магазини.

След като процедурата на осребряване на точки е приключена не може да бъде отменена. Осребрените точки не могат да бъдат добавени отново към профила Ви.

Всеки Bonus Pack включва 5 талона за отстъпки. Един от петте талона е отворен и може да бъде използван във всеки участващ магазин, по Ваш избор. Талонът може да бъде използван за покупка наравна или по-висока стойност от тази на талона. Останалите четири талона са брандирани и могат да бъдат използвани само в магазина,посочен на тях. Талонът може да бъде използван за покупка наравна или по-висока стойност от тази на талона. Като член на FF Group Exclusive също имате възможност да осребрите едновременно отворен и брандиран талон за конкретен магазин в същата покупка. Стойността на талона се приспада от сумата на покупката Ви.

При връщане на продукт, закупен с талон, не получавате талона обратно. Имате възможност да поискате кредитно известие на стойността на първоначалната цена на закупения продукт. В противен случай, връщането на пари се изчислява според платената сума.

В случай, че загубите картата си, можете да се свържете с телефона за обслужване на клиенти, за да заявите загубата на картата и да поискате замяна.

Картата няма срок на валидност.

Точките изтичат след 18 месеца от деня, в който са били създадени. В края на съответния месец точките се заличават от профила на клиента.

Талоните, включени в съответните пакети с талони за отстъпки ΒONUS PACKS изтичат 3 месеца след датата на издаване.

  1. Можете да получите информация:

  • Като влезете в личния си профил на www.ffgroupexclusive.bg.

  • Като изтеглите мобилното приложение FF GROUP Exclusive и влезете в личния си профил.

  • Като се обадите на телефона за обслужване на клиенти

  • Текущият Ви баланс от точки е отпечатан на касовата бележка.

Трябва да уведомите за всяка промяна на лични данни чрез личния си профил в www.ffgroupexclusive.bg, или като се обадите на телефона за обслужване на клиенти.

За да смените мобилния си телефонен номер, трябва да:

    • Изпратите онлайн заявка, като попълните подходящото поле във формата за контакт на (www.ffgroupexclusive.bg) или

    • Се обадите на телефона за обслужване на клиенти.

Ако желаете да се откажете от картата FF GROUP Exclusive, трябва да се обадите на телефона за обслужване на клиенти и да поискате закриване на картата. След като картата е анулирана, автоматично губите всички предимства, свързани с членството във FF GROUP Exclusive.